مزایای RFID برای مدیران

image

مزایای RFID برای مدیران

مزایای RFIDبرای مدیران

 

RFID به مدیران کمک می کند تا به سرعت به موارد ذیل دست یابند:

مقدار موجودی کالا در انبار

میزان تحویل محصولات ارایه شده به مشتری

ارایه مراحل عملیاتی شدن سفارشات مشتریان

ارایه جزییات بهره وری کارکنان

ارایه گزارش کالاهای حمل شده در دوره های زمانی مختلف در انبار

 

برای مدیران

سیستم مدیریت مبتنی برRFID این امکان را فراهم می آورد تا بر خلاف حالت غیر اتوماتیک ,مدیران بتوانند گزارش میزان کالایی را که در هر یک از مراحل تولید موجود است را بدانند. در این سیستم فروشندگان به راحتی میتوانند مطلع شوند چه مقدار کالا در دسترس داشته و بدین ترتیب ارتباطشان با انباردار و در نهایت با مشتری بهبود می یابد. مدیران مصرف ( Customer Managers ) میتوانند کالایی را برای یک مشتری خاص رزرو کنند و این اطمینان را داشته باشند که به فرد دیگری تحویل داده نخواهد شد . مدیران کالا ( Inventory Managers ) میتوانند مبادلات را با جزییات زیاد پیگیری کنند و بتوانند تغییرات ناگهانی در موجودی انبار را متوجه شوند. بعنوان مثال اگر دیروز ما هزاران قطعه SKU داشته باشیم ولی امروز موجودی وجود نداشته باشد , چه اتفاقی افتاده است !؟آیا آنها به دیگر مشتریان تحویل شده اند!؟آیا آنها به سایر انبار های شرکت ارسال شده اند تا از آنجا حمل شوند!؟ و یا در جای دیگری از انبار گذاشته شده اند !؟ سیستم مدیریت مبتنی بر RFID کمک میکند تا به سوالاتی اینچنین پاسخ گفته شود.

گزارشاتی که در طول زمان فرآیند checking توسط انباردار ارایه می گردد موجب می شود تا تصمیمات صحیحی در مورد عرضه کنندگان گرفته شود. سیستم مدیریت مبتنی بر RFID کاملا" انعطاف پذیر طراحی شده است , بطور مثال جریان فرآیند  DC/Warehouse  امروزه این قابلیت را دارد با تغییر نیاز های کسب و کار شما به سادگی تغییر یابد .

 

برای ناظران انبار

با این سیستم می توان گزارشات بهره وری برای هر یک از کارکنان انبار صادر کرد وبر اساس آن کارائه و سایر پاداش ها را پرداخت نموده و یا کارکنان بدون بهره وری را اخراج کرد. برای انبارهایی که با اتحادیه های کارگری در تماس اند این گزارشات بسیار ثمر بخش است.

توسط نرم افزار سیستم مدیریت مبتنی بر RFID می توان گزارشات کاملی مربوط به اتفاقات درون انبار و نیز تاثیر آن بر مدیریت دارایی ها را بصورت Web-Based دریافت نمود و پیگیری کلیه فعالیت های مربوط به انبار را انجام دااد. سیستم مدیریت مبتنی برRFID همچنین کمک می کند تا Bottleneck های تولید را شناسایی کرده و بدین طریق عملکرد کلی انبار را ارتقاء بخشیم .

 

برای کاربران درون انبار

سیستم مدیریت مبتنی برRFID یک رابط گرافیکی کاربر (GUI,s )را فراهم می کند که در آن کاربرفقط می بایست بارکدها را اسکن کند . حرکت پیش فرض مکان نما به روی صفحه بیانگرقواعد استاندارد کسب و کار است . بعلاوه سیستم مدیریت مبتنی بر RFID کار را آسان تر و فرآیند  ورود داده را سریعتر می کند و در مجموع موجب می شود کاربران موثرترعمل کنند.

برنامه هایی مانند Locating and Pulling بطور  مشخص برای اجراء روی ترمینال های radio frequency hand – held  طراحی شده اند.

 


ارتباط باما

INFO@SEPACO-TECH.COM